Sklep internetowy AGATA.LATIK.pl zaprasza na udane zakupy 🙂

Kontakt telefoniczny ze sklepem:

+48 531-918-306

 

Adres korespondencyjny sklepu:

Strefa Bezpiecznych Zakupów PSA,

ul. Jana Matejki 2,

32-600 Oświęcim, Polska

 

 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA...

Przeczytaj nasze FAQ przed kontaktem.

Ponieważ sprzedajemy produkty różnej wielkości i z kilku magazynów, to nie ma jednej stałej stawki za przesyłkę. Koszty przesyłek w naszym sklepie nie odbiegają od średnich cen rynkowych.

Aktualny koszt dostawy dla konkretnego zamówienia wyświetlają się zawsze w koszyku przed dokonaniem płatności.

Płatności w naszym sklepie są obsługiwane przez system płatniczy: Strefa Bezpiecznych Zakupów

Strefa Bezpiecznych Zakupów obsługuje najpopularniejsze bramki płatności online:

  • CashBill
  • PayU

Dzięki temu w sklepie można płacić szybkimi płatnościami używając do tego banki online, karty płatnicze, BLIK, raty.

Paczki wysyłamy do Państwa zazwyczaj w 1-3 dni robocze od zaksięgowania wpłaty.

W pojedynczych przypadkach może wystąpić opóźnienie wysyłki do 7-14 dni roboczych. Ewentualne opóźnienia są powodowane brakiem towaru na magazynie lub leżą po stronie przewoźnika i są od nas niezależne.

Jeśli wystąpi opóźnienie w dostawie to obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem i poinformuje o zaistniałym fakcie.

Aby sprawdzić dostępność konkretnego towaru napisz wiadomość na czacie do konsultanta lub zadzwoń do naszej załogi. Jeśli nasi konsultanci są niedostępni, prosimy napisać wiadomość przez formularz kontaktowy w zakładce kontakt.

TAK, bezpieczeństwo i satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem.

W razie obaw zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

TAK, więcej informacji znajdą Państwo w naszym Regulaminie i Polityce prywatności. Oba dokumenty można znaleźć w stopce na dole sklepu.

TAK, jesteśmy legalnie działającą w Polsce firmą i wystawiamy faktury.

Przed dokonaniem płatności w koszyku prosimy zaznaczyć pole Faktura VAT i podać dane firmy.

Sprzedawca rozpatrzy reklamację Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

Zwracany towar powinien być w oryginalnym opakowaniu i nie nosić znamion używania, zniszczenia, uszkodzenia.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Należy odesłać towar na własny koszt do sprzedawcy.

Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów związanych z dostarczeniem

Wyślij nam wiadomość email